کد خبر: ۱۰۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت:سقوط یک صخره بر روی منازل مسکونی در منطقه حاشیه نشین منبع آب اهواز در صبح یکشنبه موجب مرگ 2 نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.
ناطقان: کیامرث حاجی زاده  افزود: در این حادثه که حدود ساعت 6:45 دقیقه 
روز یکشنبه رخ داد صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی، و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد.
وی با بیان اینکه جانباختگان 2 کودک چهار و پنج ساله هستند اظهارکرد: در این حادثه چهار نفر نیز زنده از زیر آوار خارج شدند.
وی گفت: مصدومان این حادثه برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
کوی منبع آب از نخستین هسته های حاشیه‌نشینی در اهواز ،در حوزه استحفاظی منطقه ۷ شهرداری و در شرق اهواز واقع است. این منطقه در سال ۱۳۸۸ دارای وسعتی بیش از ۷۵۰ هزار متر مربع و جمعیتی حدود 22 هزار نفر با یکهزار و ۱۷۰ خانوار است. ساخت‌وساز غیر مجاز، نداشتن پروانه ساخت و سند قانونی، نارسایی خدمات شهری، آلودگی زیست‌محیطی، بیکاری، اشتغال کاذب و ... از مشکلات این منطقه حاشیه نشین اهواز است.
این منطقه در سال ۱۳۵۶ که در آن زمان کوه بود به دستور شهردار وقت اهواز، تسطیح و به نمایندگی تعاونی مسکن به کارگران شهرداری واگذار شد. بعدها دیگر ساکنان که بیشترشان مهاجران بودند به صورت بی‌ضابطه و غیررسمی به تسطیح کوه پرداختند و خانه‌هاشان را در آنجا بنا کردند. 
در سال های گذشته تاکنون چند حادثه سقوط صخره بر روی منازل مسکونی این منطقه رخ داده که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از شهروندان شده است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین