کد خبر: ۱۰۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع یک زمین‌لرزه به قدرت 3.8 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در شهرستان سرخه در استان سمنان خبرداد.
ناطقان: ایرج رئیسیان بااعلام این خبر اظهار کرد: کانون این زمین‌لرزه در مناطق جنوبی این شهرستان که عمدتا بیابانی است بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: این زمین‌لرزه ساعت دو و 30 دقیقه و 52 ثانیه بامداد در عمق 12 کیلومتری زمین رخ داده است.

وی با اشاره به مختصات زمین‌لرزه بامداد امروز سرخه ادامه داد: این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی 53.112درجه شرقی و عرض جغرافیایی 35.139درجه شرقی روی داده است.

وی از اعزام تیم‌های ارزیاب محلی به منطقه پیرامونی کانون زمین‌لرزه خبرداد و افزود: تاکنون گزارشی دال بر خسارت جانی یا مالی به این اداره کل گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه این در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز یک پس‌لرزه 1.9ریشتری نیز در این منطقه رخ داده است، گفت: این پس‌لرزه در عمق 18کیلومتری زمین رخ داده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین