کد خبر: ۱۰۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور پیشکسوت این باشگاه برگزار شد.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که پس از پیروزی برابر نفت تهران و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی، روز گذشته (یک‌شنبه) را استراحت کرده بودند، امروز دوشنبه تمرین خود را از ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. از نکات جالب توجه تمرین، حضور وحید قلیچ دروازه‌بان پیشکسوت پرسپولیس بود که با محمود خوردبین، کریم باقری و برانکو ایوانکوویچ گفت‌وگوی کوتاهی داشت و سید جلال حسینی هم از طرف بازیکنان، حضور او را خوش آمد گفت.

* این تمرین با برنامه سه‌گانه آغاز شد که شامل گرم کردن با حرکت از روی موانع، کار با توپ و انحام کار‌های تعادلی می‌شد.

* پس از آن، ایوانکوویچ بازیکنان را به سه دسته تقسیم کرد و فوتبال هدفمند در برنامه قرار گرفت.

* در مرحله بعدی، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و با آرایش خاصی با استفاده از آدمک‌ها باید نسبت به انتقال توپ اقدام می‌کردند. پاس‌های تک ضرب و سریع تاکید ویژه ایوانکوویچ برای این بخش تمرین بود. دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی را زیر نظر پانادیچ انجام دادند.

* در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان و هافبک‌های دفاعی زیر نظر برانکو و مهاجمان و هافبک‌های تهاجمی هم زیر نظر چوک تمرین کردند.

* پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان هم کار روی ضربات شروع مجدد به شکل‌های مختلف بود که در جریان آن، دو تیم قرمز و زرد به عنوان تیم مدافع و تیم زننده ضربات، جابجا می‌شدند.

تمرین پرسپولیس فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین