کد خبر: ۱۱۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
سرمربی فرانسوی آرسنال می گوید مسوت اوزیل و آلکسیس سانچس به این تیم لندنی تعهد دارند.
ناطقان: به نقل از دیلی میل، زمزمه های زیادی درباره رفتن مسوت اوزیل و آلکسیس سانچس از آرسنال شنیده شده است. البته این دو بازیکن در بازی با اورتون توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و تیمشان را به برد پرگلی رساندند که باعث شد رونالدو کومان از هدایت تیم رقیب اخراج شود.

آرسن ونگر درباره شرایط دو بازیکن تیم خود در آرسنال گفت: اوزیل و سانچس در شرایط خیلی خوبی قرار دارند و از نظر بدنی وضعیت مناسبی دارند. فکر می کنم این دو بازیکن در بازی با اورتون تعهد خودشان را به تیم نشان دادند و همه هواداران باید تصمیم این دو بازیکن را درک کنند. اوزیل قبلا از ناحیه زانوی پا دچار مصدومیت شده بود و برای بازیکن سخت است که به یکباره بتواند به شرایط خوب برسد. من که سرمربی تیم هستم هیچ مشکلی درباره این دو بازیکن حس نمی کنم و تنها باید به این دو زمان داد.

در بازی آرسنال و اورتون برای اولین بار در این فصل مسوت اوزیل، آلکسیس سانچس و الکساندر لاکازات گرانترین خرید باشگاه برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار داشتند.

ونگر در پایان صحبت های خود گفت: ما به خوبی می دانیم که جای اشتباه در این بازیها نداریم. به اندازه کافی نتایج بدی در خارج از خانه داشتیم و دیگر حق اشتباه نداریم و باید بتوانیم برنده بازیهای باقی مانده شویم تا در پایان فصل بین مدعیان قهرمانی باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین