کد خبر: ۱۱۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
فیل جونز با رهایی از بند مصدومیت می‌تواند تیمش را در بازی با تاتنهام همراهی کند.
ناطقان: به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در هفته‌های اخیر با مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود روبه‌رو بوده و هنوز هم نتوانسته ترکیب کامل خود را در اختیار داشته باشد. با این حال قبل از بازی یونایتد و تاتنهام یک خبر خوش به مورینیو رسید و آن هم این بود که فیل جونز و اریک بایی دو مدافع اصلی یونایتد از بند مدومیت رها شدند و می‌توانند تیمشان را در بازی برابر تاتنهام همراهی کنند.

در غیاب این دو بازیکن، کریس اسمالینگ و ویکتور لیندلوف برای یونایتد به میدان رفتند که عملکرد چندان خوبی نداشتند و در بازی با هادرزفیلد، یونایتد دو بار دروازه خود را باز شده دید.

همچنین پل پوگبا ستاره خط میانی منچستریونایتد دیروز برای اولین بار در محل تمرین یوناتید حاضر شد و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا زمزمه‌هایی مبنی بر حضور او در بازی با چلسی که گفته آینده برگزار می‌شود به گوش برسد.

با این حال ژوزه مورینیو هنوز نمی‌تواند از مروان فلاینی، مارکوس روخو، زلاتان ایبراهیموویچ و مایکل کریک استفاده کند و وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نیست و تنها خبر قطعی درباره این بازیکنان این است که آنها به هیچ وجه به بازی با تاتنهام نمی‌رسند.

منچستریوناتید بعد از بازی امروز خود با تاتنهام باید خودش را برای بازی با بنفیکا آماده کند که قرار است سه‌شنبه برگزار شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین