کد خبر: ۱۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با صحبت‌های برانکو با بازیکنان پیش از شروع تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز یکشنبه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد.

* برانکو پیش از شروع تمرین نسبت به حساسیت بازی هفته یازدهم مقابل سایپا با بازیکنانش صحبت کرد. برانکو اعتقاد داشت شاگردانش شناخت خوبی از علی دایی، سرمربی تیم سایپا دارند و دایی هم بازیکنان پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد.

* تمرین امروز پس از گرم کردن زیر نظر مارکو استیلینوویچ که همزمان با تمرین اختصاصی دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ بود، شروع شد. انتقال توپ بین خطوط، سانتر از جناحین و آرایش نفرات برای استفاده از این ضربات اختصاص داشت. شوت به دروازه و ضربات شروع مجدد مرحله بعدی تمرین بود و پس از آن فوتبال درون تیمی به عنوان پایان بخش تمرین امروز در دستور کار قرار گرفت.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین