کد خبر: ۱۱۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:‌ مسئولین جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها نسبت به این توطئه هشدار داده و آن را به مسئولین اقلیم شمال عراق نیز گوشزد کردند اما مسئولین اقلیم با لجبازی و تحت تاثیر القائات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها این حرکت خطرناک را انجام دادند.
ناطقان: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه طی سخنانی در اجلاس شهدای پیشمرگ مسلمان کرد و عشایر که در مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: وقتی از قول شهید بزرگوار محمد بروجردی گفته می‌شود که باید با وضو وارد کردستان شوید، این به آن معناست که وجب به وجب این منطقه با خون شهیدان دفاع و حفاظت شده است.

پاکپور افزود: پیشمرگان مسلمان کرد وضعیت ویژه‌ای در منطقه داشته‌اند. هم خودشان برای ایجاد امنیت می‌جنگیدند و هم خانواده‌های آنها مورد تهدید ضد انقلاب قرار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه مجاهدت‌های بسیجیان بومی و مبارزه با عناصر تروریست و ضد انقلاب در دهه اخیر ادامه همان فداکاری و مجاهدت‌های پیشمرگان مسلمان کرد در دهه اول انقلاب است، تصریح کرد: تجزیه کشورهای مسلمان ضعیف و وابسته کردن آنها یکی از راهبردهای آمریکا در دهه اخیر بوده است که شروع آن از جنگ 33 روزه بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: سیاست استکبار جهانی تجزیه کشورهای مسلمان به کشورهای کوچک، ضعیف و وابسته بود.

پاکپور در ادامه به موضوع همه‌پرسی اخیر در اقلیم شمال عراق اشاره کرد و گفت: این همه‌پرسی نیز از همان راهبرد تبعیت می‌کرد. 

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی‌اش می‌خواستند عراق را تکه تکه کرده و توانایی‌های بالقوه مبارزه با صهیونیسم را بشکنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد:‌ مسئولین جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها نسبت به این توطئه هشدار داده و آن را به مسئولین اقلیم شمال عراق نیز گوشزد کردند اما مسئولین اقلیم با لجبازی و تحت تاثیر القائات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها این حرکت خطرناک را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان در خصوص نتیجه این اقدام گفت: اتفاقاتی که بعد از همه پرسی در اقلیم شمال عراق افتاد میخ محکمی بر تابوت صهیونیست‌ها در منطقه و جهان بود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین