کد خبر: ۱۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: خبرهای منتشره در برخی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به نقل از اینجانب در خصوص بازگشایی مرز خسروی طی روزهای آتی صحت ندارد و تا اعلام نهایی دولت عراق این مرز برای عبور زائران اربعین باز نخواهد شد.
ناطقان: شهریار حیدری با بیان اینکه البته مرز خسروی با توجه به زیرساخت های موجود و امکانات لازم از سوی ایران در لحظه پس از اعلام دولت عراق آماده بازگشایی است، گفت: هم اکنون مرزهای شلمچه که برای تردد اتباع خارجی در نظر گرفته شده است مرزهای مهران و چزابه نیز برای تردد زائران ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

حیدری با تاکید براینکه هم اکنون تردد زائران از مرزهای یادشده به آرامی در حال انجام است گفت: از دو میلیون و 230 هزار ویزای صادره حدود یک و نیم میلیون نفر از زائران ایرانی برای حضور در آیین ملکوتی اربعین راهی عراق شده اند.

21 هزار تن زائر فاقد مدارک قانونی از مرزهای کشور بازگردانده شدند
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: به رغم تمامی اطلاع رسانی های انجام گرفته از تمامی رسانه از ابتدای ثبت نام تا شب گذشته 21هزار تن از افراد خاطی و متخلف فاقد مدارک قانونی که با ترفند قصد عبور از مرزهاز به داخل کشور عوددت داده شده اند.

بر اساس اعلام مسوولان مربوطه سال گذشته در حدود دو میلیون و سیصد هزار نفر برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عراق شدند که این رقم برای امسال سه میلیون نفر پیش بینی شده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین