کد خبر: ۱۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
سخنگوی نیروی انتظامی به انتقاد رئیس اورژانس کشور از پلیس پاسخ گفت و از آماده باش پلیس در مناطق زلزله زده خبر داد.
ناطقان: دفتر سردار سعید منتظرالمهدی در خبری به نقل از وی در واکنش به انتقاد مطرح شده در خصوص عدم همکاری پلیس با اورژانس کشور اظهار کرد: از عزیزانم در اورژانس کشور تشکر می‌کنم اما بهتر است که در حال حاضر و در شرایط کنونی هر کسی وظیفه خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه چه نیروی انتظامی و چه اورژانس و همچنین دیگر دستگاه‌ها به دنبال خدمت رسانی به حادثه دیدگان در زلزله هستند، گفت: با توجه به نبود آمبولانس و اورژانس یا به نوعی غافلگیر شدن عزیزانمان در اورژانس کشور که به دلیل حجم بالای کار رخ داد کمی سرعت عزیزانمان در مراحل اولیه کار کم بود اما در حال حاضر با کمک همه دستگاه‌ها خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

منتظر المهدی همچنین در گفت‌وگویی با ایسنا از آماده باش پلیس در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: یگان‌های مختلف نیروی انتظامی با حضور در مناطق زلزله زده اقدامات خود برای خدمت به زلزله زدگان و امدادرسانی به آنان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور امروز در گفت‌وگویی با شبکه خبر از حضور کمرنگ نیروهای انتظامی در سرپل ذهاب انتقاد کرده و افزوده بود:  از حضور کمرنگ نیروی انتظامی سر پل ذهاب انتقاد داریم و ما نیاز به حمایت امنیتی در این مناطق داریم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین