کد خبر: ۱۱۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
امروز روز دادگاه حمید بقایی بود. با این حال او به دادگاه نرفت و به جای آن با بدرقه احمدی نژاد به حرم عبدالعظیم حسنی در شاه عبدالعظیم رفت تا بست نشینی خودش را به همراه علی اکبر جوانکفر (مشاور سانه ای دولت قبل) و حبیب الله جزء خراسانی (ذی حساب نهاد ریاست جمهوری) که بخشی از اتهامات بقایی نیز متوجه اوست، آغاز کند.
ناطقان: امروز روز دادگاه حمید بقایی بود. با این حال او به دادگاه نرفت و به جای آن با بدرقه احمدی نژاد به حرم عبدالعظیم حسنی در شاه عبدالعظیم رفت تا بست نشینی خودش را به همراه علی اکبر جوانکفر (مشاور سانه ای دولت قبل) و حبیب الله جزء خراسانی (ذی حساب نهاد ریاست جمهوری) که بخشی از اتهامات بقایی نیز متوجه اوست، آغاز کند.

آنها ابتدا به ولنجک رفتند تا از سوی احمدی نژاد مورد استقبال و بدرقه قرار بگیرد. بعد از آن با انتشار یک بیانیه از بست نشینی خود خبر دادند. به همراه آنها تیمی از فعالان رسانه ای و اکیپ های مجازی به حرم وارد شدند و اخبار و تصاویر آنها را در کانال هایشان مخابره می کنند.
جوانفکر در چندین فیلم متعدد برای حاضران حرف زد و گفت که خواهان عدالت هستند و امروز رفتارها با خودشان را بی عدالتی می دانند.


آنها در بیانیه خود نوشتند:
متاسفانه این فشارها و رفتارهای ظالمانه از سوی دستگاه قضایی طی سالهای پس از اتمام کار دولت قبل نیز با پرونده سازی های مبتنی بر اتهامات دروغین و بی پایه و اساس همچنان ادامه دارد که بازداشت های طولانی مدت و غیرقانونی در زندان انفرادی ، صدها ساعت بازجویی های فشرده و بی منطق با هدف اخذ اقرار به دروغ ، احضاریه های پی درپی برای بستن دهانها و شکستن قلمها ، تشکیل دادگاههای فرمایشی و محکومیت های ظالمانه از آن جمله است.
پیگیریهای قانونی و مستدل و اعتراضات مکرر و حقوقی ما تا کنون راه به جایی نبرده است. بر خلاف نظر رهبری انقلاب ، تحت فشار قرار دادن و محدود کردن ما و اعمال تصمیمات از قبل گرفته شده تحت عنوان رسیدگی قضایی آشکار است. برای شکایت از اقدامات خلاف قانون مقامات قضایی، مرجعی جز خودشان وجود ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین