کد خبر: ۱۱۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
محمود واعظی:
رییس دفتر رییس جمهور ادامه داد: آقای حقانیان این ادب را از خود نشان دادند که به محض این که سخنانش منتشر شد در ویدئویی دیگر اعلام کرد که این گفت و گوها به صورت خصوصی انجام شده و به هیچ وجه قصد توهین کردن نداشته است. به نظر من این مساله تمام شده است و بهتر است که دنبال آن را نگیریم.
ناطقان: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه مراسم ختم پدر سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد سخنان وحید حقانیان گفت: ایشان اعلام کرد در یک محفل خصوصی با دوستانشان صحبت کردند و فکر نمی کردند این صحبت‌ها جایی ضبط و پخش شود.



رییس دفتر رییس جمهور ادامه داد: انسان در خلوت و مکان های عمومی دوگانه (به دو صورت متفاوت )صحبت می‌کند. به هر حال نمی خواهم بگویم دوگانه صحبت می‌کنیم. ولی به هر حال در محافل خصوصی خودمانی‌تر صحبت می‌کنیم. آقای حقانیان این ادب را از خود نشان دادند که به محض این که سخنانش منتشر شد در ویدئویی دیگر اعلام کرد که این گفت و گوها به صورت خصوصی انجام شده و به هیچ وجه قصد توهین کردن نداشته است.


وی با تاکید بر لزوم رعایت ادب و احترام گذاشتن به یکدیگر اظهار کرد: به نظر من این مساله تمام شده است و بهتر است که دنبال آن را نگیریم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین