کد خبر: ۱۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
هر روز نام‌های جدیدی به لیست خرید و فروش باشگاه استقلال اضافه می‌شود و اسباب تعجب همه‌ی فوتبالی‌ها را فراهم می‌آورد.
ناطقان :این طورکه به نظر می‌رسد باشگاه استقلال این روزها جذب بازیکن برای نیم فصل دوم را جدی گرفته و بازیکنان جدید طی روزهای آینده به جمع‌ آبی‌پوشان اضافه می‌شوند.

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که جذب رضا عنایتی به مراحل آخر نزدیک شده و این بازیکن قرار است که پیراهن آبی‌پوشان را به تن کند و در نیم فصل دوم در جمع اسقلالی‌‌ها به میدان برود. در آن سو نیز باشگاه استقلال درصدد جذب رامین رضائیان از تیم راه‌آهن است و این احتمال وجود دارد که این بازیکن نیز در آینده به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

از طرفی دیگر مسأله محسن مسلمان و کاوه رضایی کماکان توسط مدیران باشگاه‌ها در حال رایزنی است و قرار است که نتیجه نهایی آن در آینده به صورت رسمی اعلام شود.

یکی از دیگر نفراتی که باشگاه استقلال قصد جذب کردن او را دارد وحید طالب‌لو است و احتمال دارد که باشگاه وی را جایگزین مناسبی برای داسیلوا دروازه‌بان برزیلی تیم در نظر گرفته‌اند چرا که این دروازه‌بان احتمال دارد که از تیم استقلال جدا شود به همین خاطر قرار است مذاکرات با وحید طالب‌لو جزو برنامه‌های مسئولان باشگاه استقلال قرار بگیرد تا در آینده به تیم اضافه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین