کد خبر: ۱۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
رئیس میراث‌ فرهنگی:
علی‌اصغر مونسان با اشاره به پیوستن تبریز، یزد، اهواز ، همدان و کرمان به شبکه تبلیغاتی ترکیش‌ایر، گفت: از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیش در مانیتور داخل هواپیما این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شود.
ناطقان: به نقل از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان با اعلام این خبر گفت: «از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیش در مانیتور داخل هواپیما این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شود.»

او افزود: «همچنین مجلاتی که در داخل هواپیما توزیع می‌شود این پنج شهر را تبلیغ می‌کنند. تمام آژانس‌های هواپیمایی در سراسر جهان که با ترکیش‌ایر در ارتباط هستند نیز جاذبه‌های این پنج شهر را تبلیغ خواهند کرد.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: «این امکان در راستای توسعه گردشگری کشورمان و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، صنایع‌دستی و... ایران برای جذب گردشگران خارجی با پیگیری‌های معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی و تفاهم‌نامه‌ای که بین دو طرف منعقد شده ایجاد شده است.»

ترکیش‌ایر در سال ۲۰۱۵ بهترین خط هوایی اروپا و چهارمین در دنیا شناخته شد و بالاترین نرخ رشد را در میان شرکت‌های هوایی جهان دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین