کد خبر: ۱۱۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
حیدر العبادی:
نخست‌وزیر عراق با اشاره به اینکه عراق یک کشور مستقل است، گفت: عراق به نفع ایران و علیه آمریکا یا به نفع آمریکا و علیه ایران نخواهد بود. عراق تابع هیچ کشوری نیست و وارد جنگ نیابتی نخواهد شد.
ناطقان: حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق روز یک‌شنبه در یک کنفرانس خبری بعد از نشست هفتگی دولت عراق در بغداد با اشاره به اینکه کشورش توانست روابطش با کشورهای همسایه، منطقه و بیشتر کشورهای جهان را از سر بگیرد، گفت: عراق خواهان آغاز به کار دوباره خط نفتی عراق ـ عربستان و گسترش روابط سیاسی و تجاری با عربستان است و روابط عراق با این کشور هیچ تاثیری بر روابط عراق با ایران نخواهد گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عراق یک کشور مستقل است، گفت: عراق به نفع ایران و علیه آمریکا یا  به نفع آمریکا و علیه ایران نخواهد بود. عراق تابع هیچ کشوری نیست و وارد جنگ نیابتی نخواهد شد.

العبادی همچنین با محکوم کردن تصمیم اخیر ترامپ در رابطه با قدس گفت: به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی آمریکا امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین