کد خبر: ۱۱۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه موکلش همانند دیگر زندانی‌ها از مرخصی استفاده می‌کند، گفت: اکنون در جریان نیستم که ایشان در مرخصی باشند یا نه اما آقا مهدی معمولاً مرخصی دارند.
ناطقان: سید محمود علیزاده طباطبایی  وکیل مهدی هاشمی، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرخصی‌های مهدی هاشمی رفسنجانی و اینکه آیا او اکنون در مرخصی است یا در زندان، گفت: من در جریان نیستم اما ممکن است ایشان به مرخصی آمده باشند چرا که معمولاً آقای مهدی به مرخصی می‌آیند.


وی بابیان اینکه تعداد مرخصی‌های مهدی هاشمی عادی و طبق قانون است، گفت: هیچ شرایط استثنایی برای آقای مهدی هاشمی وجود ندارد و ایشان نیز همانند دیگر زندانی‌ها از ظرفیت مرخصی قانونی خود استفاده می‌کند؛ ایشان از زندانیان بند 7 هستند و طبق ضوابط زندان، به زندانیانی که رفتار خوبی داشته باشند ماهانه 2 روز مرخصی می‌دهند و تقریباً اکثر زندانی‌ها مشمول این مرخصی می‌شوند.

علیزاده طباطبایی در پایان با بیان اینکه تعداد مرخصی‌ها مهدی هاشمی فراتر از قانون نیست، گفت: من آخرین بار، 2 ماه پیش ایشان را در دفترم دیدم که در حال بازگشت به زندان بود؛ درباره وضعیت آقای مهدی باید بگویم که همه می‌دانند، جای ایشان در زندان نیست.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین