کد خبر: ۱۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
نمایش سیاه‌بازی «جوحی و کدخدا» از روز پنج شنبه 30 آذرماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.
ناطقان:نمایش سیاه‌بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی«جوادانصافی»  از روز پنج شنبه 30 آذر در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 20:15 روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جوحی وکدخدا برگرفته شده از داستان مثنوی معنوی است. جوحی در شربتخانه‌ای پاتوق دارد که گروه نمایش هستند و مردم دست به دامن او می‌شوند که کدخدا و نایب او حق و حقوق آنها را پایمال می‌کنند. جوحی و همسرش نقشه جالبی می‌کشند و کدخدا را به خانه آورده و در صندوقی او را زندانی می‌کنند و به وسط میدان شهرمی‌برند.نایب برای اینکه کدخدا رسوا نشود می‌آید تا صندوق را بخرد و مشکلات مردم باشگردی که جوحی بکار می‌برد، حل می‌شود»

در نمایش «جوحی و کدخدا»بازیگران چون جواد انصافی_ امیر پارسی_ محمد نصر _ فریبا مهدیه _ احمد آهسته _ محمد رضا قربانی _ حمید رئوف _ رضا معراجی _ امیر محمد انصافی _ محمد رضا لوانی _ ابوالفضل عشرب _ شیرین کاشفی  و فروغ یزدانایفای نقش می‌کنند.

بقیه عوامل این اثر عبارتند از:  گروه موسیقی:حسن مصطفی پور _ رامین عبدالهی _ احسان سامانی/ طراح دکور:ساسان فرهاد پور / طراح صحنه و لباس:فروغ یزدان / طراح پوستر و بروشور:سپیده نجاتی/ مدیر صحنه:مهدی سراح/ روابط عمومی:محمد(مانی) حق جو.

نمایش سیاه بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی«جوادانصافی»  از 30 آذر تا 27 دی ماه در تماشاخانه سنگلج  و در ساعت: 20:15 روی صحنه خواهد رفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین