کد خبر: ۱۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
بازی تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر با برتری قاطع شاگردان شفر به پایان رسید.
ناطقان: تیم‌های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:25 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

استقلال با ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا‌غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و علی قربانی  پا به میدان گذاشت.

صنعت نفت هم با ترکیب نوشی صوفیانی، عبدالله زاده، باتیستا، امین درویشی، آگوستو سزار، کرار جاسم، ساکی، بغلانی، نیک‌نفس، لوسیانو پریرا و مسعود ابراهیم زاده  به میدان رفت.

نیمه اول

دقیقه 6: ضربه ایستگاهی جاسم کرار را حسینی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 7: کرار از سمت چپ محوطه جریمه خط دفاع استقلال را به هم ریخت و سانتر او با ضربه سر سزار همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 8: شوت نیک نفس از پشت محوطه جریمه وارد دروازه استقلال شد اما داور قبل از شوت صحنه را خطا و بازی را قطع کرده بود.

دقیقه 11: شوت ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با عکس العمل زیبای نوشی صوفیانی به کرنر رفت.

دقیقه 15(گل): پاس فنی داریوش شجاعیان باعث شد تا محسن کریمی با دروازه‌بان صنعت نفت آبادان تک به تک شود و با ضربه‌ای دیدنی گل اول را برای استقلال به ثمر برساند.

دقیقه 22: اعلام ضربه ایستگاهی به سود صنعت نفت آبادان با ضربه خوب کرار همراه شد اما حسینی بازهم با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 42(گل): حمله تمرین شده استقلالی‌ها فرصت شوت زنی خوبی برای وریا غفوری ایجاد کرد و شوت این بازیکن به گل دوم استقلال تبدیل شد.


نیمه دوم

دقیقه 48: سانتر چپاروف از روی نقطه کرنر را فرشید باقری از دو قدمی نتوانست با ضربه سر وارد دروازه صنعت نفت کند.

دقیقه 52: سانتر کرار با ضربه سر جبیره همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 54(گل): پاس عالی قربانی به شجاعیان باعث شد این بازیکن در مصاف تک به تک با نوشی صوفیانی قرار بگیرد و بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان صنعت نفت آبادان گل سوم استقلال را به ثمر برساند.


دقیقه 67 (گل): محسن کریمی با سماجت موفق شد تا توپ را از بغلانی بگیرد و با یک ضربه بغل پا توپ را از میان پاهای نوشی‌صوفیانی به گل چهارم استقلال تبدیل کند.

دقیقه 71: حرکت خوب محسن کریمی و پاس او به بیرون محوطه جریمه به داریوش شجاعیان رسید اما ضربه او با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: کرار از پشت محوطه جریمه در دستان سیدحسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 84: ضربه محسن کریمی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

استقلال با این برد 23 امتیازی شد و صنعت نفت هم 21 امتیازی باقی ماند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین