کد خبر: ۱۲۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
فوتبال پرتغال شنبه صبح شوکه شد. نشریه کوریو دامانیا گزارش داد که پلیس پرتغال در حال تحقیقات در مورد قهرمانی بنفیکا در لیگ فوتبال این کشور در سال ۲۰۱۶ است.
ناطقان: تحقیقات پلیس نشان می دهد که باشگاه بنفیکا در بازی هفته ۳۱ ذر فصل ۱۶-۲۰۱۵ به چهار بازیکن ریو آوه مبالغی را پرداخته تا در این بازی تن به تساوی بدهند.

بنفیکا در آن بازی با گل رائول خیمنز با نتیجه یک بر صفر مقابل ریوآوه پیروز شد تا به سی و پنجمین قهرمانی تاریخش در لیگ پرتغال نزدیک شود. در پایان فصل بنفیکا با ۸۸ امتیاز یعنی فقط دو امتیاز بالاتر از اسپورتینگ به قهرمانی رسید. ریو آوه نیز در رده ششم قرار گرفت و سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد.

کاسیو، رودریک، مارسلو و ناجاک، چهار بازیکن تیم بنفیکا هستند که مدارک پلیس نشان می دهد که مبالغی به حسابشان واریز شده است. اگر تبانی ریوآوه در بازیهای فصل ۱۶-۲۰۱۵ اثبات شود احتمال لغو قهرمانی بنفیکا وجود دارد.

منبع: وبسایت 90

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین