کد خبر: ۱۲۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
ژاپن در واکنش به برگزاری مذاکرات رسمی میان کره شمالی و کره جنوبی خواستار تداوم فشار بر پیونگ یانگ شد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری کیودو، یوشیهیده سوگا، سخنگوی کابینه ژاپن امروز ضمن استقبال از انتشار گزارش هایی مبنی بر تصمیم کره شمالی برای اعزام هیئتی از پیونگ یانگ به رقابت های المپیک زمستانی ماه آینده در کره جنوبی گفت این اقدام هیچ تغییری در روند همکاری های آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اعمال فشار بر کره شمالی به منظور چشم پوشی از برنامه هسته ای ایجاد نخواهد کرد.

سوگا همچنین با اشاره به اینکه شرایط برای ازسرگیری مذاکرات ژاپن با کره شمالی هنوز مهیا نشده است تاکید کرد قبل از هر چیز ضروری است تا کره شمالی سیاست کنونی خود را تغییر دهد.

پیشتر گزارش ها از مذاکرات تلفنی تارو کانو، وزیر خارجه ژاپن با کریستیا فریلندChrystia Freeland همتای کانادایی وی و توافق بر سر ادامه فشار بر کره شمالی حکایت داشته است. تارو کانو قرار است هفته آینده به منظور شرکت در نشست مشترک سه جانبه با وزیران خارجه کانادا و آمریکا که به میزبانی کانادا درباره بحران کره شمالی برگزار می شود، شرکت کند.
برچسب ها: کره شمالی ، فشار ، ژاپن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین