کد خبر: ۱۲۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان خبر فوت محسن عادلی در بازداشتگاه را نیز تکذیب کرد و گفت: طبق تحقیقات انجام شده و اعلام کارشناسان، این فرد دور از محل تجمع بوده و بر اثر اصابت تیر غیرمستقیم زخمی شده و به بیمارستان منتقل می‌شود و در بیمارستان فوت می‌کند.
ناطقان: عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با رد ادعا‌های مطرح شده پیرامون برخورد با اغتشاشگران در شهرستان‌های ایذه و مسجد سلیمان و اینکه برخی در اخبار مضحکی مدعی شده‌اند، ماموران امنیتی در هنگام تحویل جنازه فردی که کشته شده از خانواده مبالغی دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: این مطلب مطلقا صحت ندارد و از اساس کذب محض است .

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر در ایذه متاسفانه یک نفر کشته شده است، پیرامون ادعای مطروحه در رابطه با نحوه برخورد با افراد بازداشت شده، بیان داشت: زندانیان به اهواز منتقل شده اند و با توجه به دستورات ریاست محترم قوه قضاییه با این افراد با رافت اسلامی برخورد شده است و اکثر آن‌ها آزاد شده اند.

این مقام قضایی بر حفظ حقوق شهروندی و قانونی بازداشت شدگان تاکید کرد و گفت: برخلاف ادعای مطرح شده، افراد در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری نشده‌اند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از برخورد قاطع با عوامل اصلی ناآرامی‌های اخیر خبر داد و گفت: حساب فریب خوردگان و کسانی که بر اثر تحریکات صورت گرفته در فضای مجازی در این ناآرامی‌ها شرکت کرده اند از افرادی که معاند نظام بوده و به تخریب اموال عمومی و خصوصی اقدام کرده اند، جدا است.

حسینی پویا همچنین خبر فوت محسن عادلی در بازداشتگاه را نیز تکذیب کرد و گفت: طبق تحقیقات انجام شده و اعلام کارشناسان، این فرد دور از محل تجمع بوده و بر اثر اصابت تیر غیرمستقیم زخمی شده و به بیمارستان منتقل می‌شود و در بیمارستان فوت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این فرد در بازداشت نبوده است از تشکیل پرونده برای بررسی موضوع خبر داد و گفت که این پرونده در دادسرای دزفول تحت بررسی و رسیدگی است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین