کد خبر: ۱۲۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
گروه تروریستی بوکوحرام ویدئوی جدیدی منتشر کرده که در آن تعدادی از دخترانی که در سال ۲۰۱۴ توسط تروریست‌های این گروه در منطقه چیبوک نیجریه ربوده شده‌اند همچنان در اسارت این گروه دیده می‌شوند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، بوکوحرام این ویدئو را امروز(دوشنبه) منتشر کرده و در آن باقی مانده دخترانی که سال ۲۰۱۴ توسط بوکوحرام در منطقه چیبوک در شمال شرق نیجریه ربوده شدند دیده می‌شوند.

یک گروه ۱۲ نفره از این دختران در این ویدئو که ۲۱ دقیقه زمان دارد به چشم می‌خورند.

یکی از این دختران میگوید: ما دختران چیبوک هستیم. ما همان‌هایی هستیم که شما با ناله و فریاد می‌خواهید که برگردیم. به لطف خدا ما هرگز بازنخواهیم گشت.

در آوریل سال ۲۰۱۴ حدود ۲۷۰ دختر بچه به دست شبه نظامیان بوکوحرام در منطقه چیبوک نیجریه ربوده شدند و دولت نیجریه تا کنون تلاش زیادی برای آزاد کردن آنها انجام داده و همچنان بخشی از این دختران در اسارت بوکوحرام هستند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین