کد خبر: ۱۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دو نفر از عاملان قتل چهار زن در باغ فردوس کرمانشاه دستگیر شده‌اند، جزییاتی جدید از این پرونده را اعلام کرد.
ناطقان: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دو نفر از عاملان قتل چهار زن در باغ فردوس کرمانشاه دستگیر شده‌اند، جزییاتی جدید از این پرونده را اعلام کرد.

 سردار "منوچهر امان اللهی" در این رابطه گفت: روز 22 دی ماه پس از قتل یک مادر و سه دخترش در باغ فردوس کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی ویژه از ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده فردی تیر ماه امسال به دلیل اختلافات خانوادگی پدر زن خود را به قتل می رساند که اولیای دم پس از گذشت چند ماه رضایت می دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: برادران مقتول که از این اقدام برادرزاده ها و همسر برادرش خشمگین هستند، صبح روز 22 دی در باغ فردوس کرمانشاه آنها را با سلاح گرم به قتل رسانده و با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید از صحنه متواری شدند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه دو برادر به همراه دو پسر یکی از آنان در این قتل دخیل بودند، گفت: متهمان پس از متواری شدن از صحنه جرم خودرو پراید را در یکی از جاده های روستایی رها کردند.

وی افزود: ماموران در نهایت با کارهای اطلاعاتی شبانه روزی محل اختفای دو نفر از متهمان را به ترتیب در مرکز استان و یکی از روستاهای حاشیه‌ای کرمانشاه شناسایی و دستگیر کردند.

 به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سه نفر از عوامل دخیل در این پرونده دارای سوابق کیفری هستند.

امان اللهی اظهار کرد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دو متهم دیگر این پرونده و مشخص شدن دیگر زوایای پرونده همچنان ادامه دارد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین