کد خبر: ۱۲۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر از برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیکان در تعطیلی بین هفته‌های بیست سوم و بیست و چهارم خبر داد.
ناطقان: گرد و غبار خوزستان این روزها گریبان فوتبال کشور را هم گرفته است. همین مساله باعث شده که مسئولان سازمان لیگ در سالی که به خاطر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مجبور به اتمام زودتر رقابت‌های لیگ برتر هستند در برگزاری و برنامه‌ریزی دیدارهایی که به دلیل پدیده گرد و غبار لغو می‌شوند با مشکل روبرو شود.

یکی از دیدارهایی که به خاطر پدیده گرد و غبار لغو شد دیدار فولاد و پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بود. در ابتدا قرار بود این دو تیم ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ دی‌ماه به مصاف هم بروند که این دیدار لغو و به شنبه موکول شد اما با ادامه گرد و غبار در اهواز، دیدار دو تیم فولاد و پیکان لغو و به تاریخی دیگر موکول شد. قرار شد که تاریخ برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیکان متعاقبا اعلام شود.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ دیدار معوقه فولاد و پیکان مشخص شده است، گفت: در حال بررسی برای مشخص کرد تاریخ دقیق دیدار فولاد و پیکان هستیم و در روزهای آینده تاریخ دقیق این دیدار را مشخص می‌کنیم. با این حال دیدار فولاد و پیکان در ۲۶ یا ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به این ترتیب دیدار معوقه دو تیم فولاد و پیکان در تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر بین هفته‌های بیست و سوم و بیست و چهارم برگزار می‌شود.

همچنین پیش از این اخباری مبنی بر برگزاری دیدار سیاهجامگان و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و یکم در ورزشگاه امام رضا (ع) منتشر شده بود. رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: هنوز تکلیف برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشخص نشده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین