کد خبر: ۱۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
وزیر مشاور امارات در امور خارجه به توئیت جدید دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین‌الملل در رابطه با نشست داووس واکنش نشان داد.
ناطقان: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به توئیت جدید حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت: بهتر است که دکتر عبداللهیان در مورد دلایل موضع مشترک امارات، عربستان و بحرین علیه کشورش پرس و جو کند و در فخر فروشی نسبت به اشغال چهار پایتخت عربی و جلوگیری از سقوط پنجمی بازنگری کند و بر ضرورت حفظ حقوق همسایگی و برادری در اسلام از سوی ایران تاکید کند.

بر اساس این گزارش، حسین امیر عبداللهیان ، مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل قبل از این در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: صف‌آرایی سعودی، امارات و بحرین در داووس علیه تهران خطای راهبردی است. فراموش نکنید که در روزهای سخت اشغال کامل کویت توسط صدام، ما در کنار همسایه عرب خود و مردم کویت مردانه ایستادیم. کاخ سفید و موصاد از شما به عنوان دستمال یکبار مصرف استفاده می کنند اما همسایگی و مسلمانی ما ابدی است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین