کد خبر: ۱۲۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان داخل سالن در حالی بیستم بهمن در یانکتون آمریکا در رشته‌های ریکرو و کامپوند برگزار می‌شود که هنوز ویزا برای کمانداران ایران صادر نشده است.
ناطقان: رقابت تیروکمان قهرمانی جهان در حالی جمعه بیستم بهمن ماه در یانکتون آمریکا برگزار می شود که هنوز ویزا برای کمانداران ایران صادر نشده است و کمانداران همچنان در انتظار صدور ویزا از کشور آمریکا هستند.

تیم ملی تیروکمان ایران قرار است با ده کماندار مرد (3کماندار نوجوان و 3کماندار بزرگسال در رشته ریکرو و 4کماندار کامپوند) در این تورنمنت شرکت کند.

با توجه به این که کمانداران ایران برای شرکت در قهرمانی جهان باید سه شنبه 17 بهمن راهی این رقابت‌ها شوند اگر امروز جمعه وضعیت ویزای کمانداران مشخص نشود و ویزا صادر نشود برای حضور در این رقابتها دچار مشکل خواهند شد.

تیم ملی تیروکمان در حال حاضر در اردوی آمادگی که در امیدیه خوزستان برپاست، بسر می‌برند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین