کد خبر: ۱۲۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
دیده‌بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن بیش از ۳۰ تروریست داعشی طی درگیری‌های روز شنبه با نیروهای نظام سوریه در استان ادلب خبر داد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، رامی عبدالرحمان، مدیر دیده‌بان حقوق بشر سوریه گفت: درگیری‌های شدید عصر شنبه میان داعش و نیروهای نظام سوریه به کشته شدن ۳۲ تن از عناصر این گروه تروریستی منجر شد.

علی‌رغم شکست داعش در سوریه و عراق، این گروه تروریستی و تندرو به شکل محدودی به جنوب شرقی استان ادلب بازگشته و از درگیری‌های بین ارتش سوریه و "هیات تحریرالشام" (جبهه النصره سابق) به سود خود استفاده می‌کند.

ارتش سوریه از دسامبر ۲۰۱۷ حملاتی را به منظور تسلط دوباره به جنوب شرق ادلب راه‌اندازی کرده است.

ارتش سوریه روز جمعه اعلام کرد، موفق شده تروریست‌های مسلح را از تمامی مناطق دو استان حماه و حلب که در همسایگی ادلب قرار دارند، بیرون کند.

اما همچنان داعش در منطقه‌ای محدود در ادلب جنوبی حضور دارد و در آنجا با احزاب تندرو مواجه است.

این گروه تروریستی بعد از یک صعود قوی در ۲۰۱۴ و تسلط بر مناطق زیادی از عراق تا سوریه در سال گذشته میلادی با شکست‌های زیادی مواجه شد و مهمترین پایگاه‌های خود را از دست داد تا جایی که در یک منطقه محدود در جنوب سوریه محاصره شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین