کد خبر: ۱۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
فرشاد آذرنیا ـ تهیه‌کننده رادیو ـ ظهر امروز به علت حمله قلبی به بیمارستان منتقل و پس از انجام عملیات احیاء و بهبود نسبی وضعیتش، برای ادامه درمان، بستری شد.
ناطقان: آذرنیا ۵۱ ساله که صبح امروز ـ سه‌شنبه ـ سر تمرین نمایش علی تاج‌میر از ناحیه قفسه سینه احساس درد می‌کرد، پس از رسیدن به ساختمان رادیو نمایش با حمله قلبی مواجه شد. در پی این اتفاق وی توسط اورژانس و با همراهی عده‌ای از همکاران رادیویی‌اش به بیمارستان سینا منتقل شد که پس از ۱۰ دقیقه انجام عملیات احیاء، خوشبختانه وضعیتش بهبود یافت.

فرشاد آذرنیا هم‌اینک در بخش سی سی یو بیمارستان سینا تهران بستری است و بنا بر تشخیص پزشکان حداقل تا یک هفته امکان ترخیص ندارد.

از این تهیه‌کننده آثاری چون رادیو فیلم، داستان «مستاجر» بر اساس داستانی از فئودور داستایوسفکی، «زندگی زیر شلاق های مرگ»، «بال‌های خیس» و ... شنیده شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین