کد خبر: ۱۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه هزار و ۲۰۰ کیلو گرم انداع مواد مخدر، دستگیری ۲۶ قاچاقچی و ۱۳۰ خرده فروش مواد مخدر در عملیات پلیس کرمان از ابتدای هفته جاری تاکنون خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی به عنوان خاکریز ورودی شرق کشور در حوزه مواد مخدر محسوب می شود.

وی افزود: بر اساس این شرایط جغرافیایی، همکارانم در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با تمرکز بر خرده فروشان مواد با هماهنگی دستگاه قضائی طرح برخورد با مواد مخدر را به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این طرح، طی یک هفته گذشته ۱۳۰ خرده فروش مواد مخدرو ۱۱۸ معتاد در سطح استان شناسایی و دستگیرشدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این طرح طی این مدت پلیس استان با اشراف اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی بیش از سه هزار و ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف کرد و ۲۵ دستگاه وسیله نقلیه مرتبط با این حوزه توقیف شد و ۴۸ نفر قاچاقچی در مجموع عملیات پلیس دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر مهمترین این عملیات را درگیری مسلحانه پلیس با اشرارمسلح در شب گذشته در شرق استان بر شمرد و کشف در این عملیات بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و پلیس کهنوج نیز نیم تن مواد مخدر کشف کرد.

وی با اشاره به لزوم عزم همگانی در مبارزه با مواد مخدر گفت: هر نقطه از محورهای مواصلاتی استان نام و یاد شهیدانی را در خود نهفته است که جان خود را برای امنیت و سلامت این مرز و بوم نثار کردند و پلیس استان نیز با تمام توان از این امنیت حراست می کند و خواب را از چشمان مخلان امنیت می زداید.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین