کد خبر: ۱۲۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
سخنگوی اورژانس کشور آخرین جزئیات پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج را تشریح کرد و گفت: فرود بالگرد در نقطه موردنظر غیرممکن بوده و اجساد باید به صورت زمینی به پایین کوه منتقل شوند.
ناطقان: مجتبی خالدی، در رابطه با آخرین جزئیات پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده، اظهار داشت: لاشه هواپیما توسط تیم هوایی سپاه در کوه دنا و در محل روستای نقل در ارتفاع 400 متری پیدا شد.

وی افزود: نیروهای امدادی اورژانس 115 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم اکنون با 5 آمبولانس در منطقه سی‌سخت مستقر هستند. همچنین چندین اتوبوس آمبولانس در محل حضور دارد.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: از آنجایی که فرود بالگرد در منطقه موردنظر غیرممکن بوده اجساد باید به صورت دستی و زمینی به پایین کوه منتقل شوند و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین