کد خبر: ۱۲۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
سخنگوی وزارت بهداشت، خواستار حضور هموطنان در پایگاه های انتقال برای اهدای خون شد.
ناطقان: ایرج حریرچی روز دوشنبه در ابتدای نشست خبری گفت: در هواپیمای تهران_یاسوج تعدادی از همکاران پزشک و پرستار حضور داشتند که برای ارائه خدمت به یاسوج می‌ رفتند.

وی گفت: دکتر شاپور یاری پور به همراه همسرشان که پرستار هستند و فرزندشان همچنین خانم فاطمه دالوندی که دانشجوی پزشکی بودند، مژگان نظری دانشجوی پزشکی، دکتر کردی که دکترای روانشناسی داشتند و استاد مهمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودند، سکینه کاظمی دانشجوی پرستاری، علیرضا جامه ای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نرگس خوبانی و فرزندان شان که همسر و پسران دکتر دانشی جراح مغز و اعصاب بودند در این هواپیما حضور داشتند

حریرچی گفت: در منطقه با بالگردهای اورژانس و سایر نیروها، عملیات تجسس در حال انجام است و در حال حاضر ١٠٠ نیروی اورژانس و ٤٠ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.

وی خواستار حضور هموطنان در مراکز انتقال خون شد و گفت: آمار اهدای خون با توجه به شرایط جوی به ویژه در تهران کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به افزایش اعمال جراحی در ماه پایانی سال، نیاز به خون در مراکز درمانی افزایش می یابد.

حریرچی ادامه داد: انتظار می رود با توجه به نیاز بیماران به خون، هموطنان با مراجعه به مراکز انتقال خون، در این امر خیر سهیم شوند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین