کد خبر: ۱۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
بطحایی:
وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه مدارس کشور امسال بیش از اندازه تعطیل بود، گفت: طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.
ناطقان: سید محمد بطحایی با اشاره به تعطیلی مکرر مدارس در کلانشهرهایی مانند تهران، خوزستان، اردبیل و ضرورت جبران این تعطیلات برای دانش‌آموزان، گفت: آغاز و پایان مدارس در کشور براساس قانون مجلس مشخص می‌شود بنابراین آموزش و پروش برای جبران تعطیلات مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا با محدودیت روبه رو است.

وزیر آموزش و پروش دولت دوازدهم با بیان اینکه نمی‌توان سال تحصیلی را بیش از آنچه در قانون مشخص شده ادامه داد، تصریح کرد: آموزش و پروش حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند تعطیلات پیش‌بینی نشده مدارس را که امسال بیش از اندازه بود برای دانش‌آموزان جبران کند تا به آموزش دانش‌آموزان آسیب و صدمه‌ای وارد نشود.

وزیر آموزش و پروش در پایان افزود: طرح تعطیلی مدارس در زمستان، در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق‌نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین