کد خبر: ۱۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و باران در استان های آذربایجان شرقی،غربی،کردستان،کرمانشاه،ایلام،هوزستان، قسمت هایی از فارس،کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری بارش باران ادامه دارد.
ناطقان: معصومه احمدی، اظهار داشت: بارش برف در ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما تا فردا شب ادامه داشته و تنها در روز دوشنبه بارش متوقف می شود. از روز سه شنبه بار دیگر با ورود سامانه جدید محل سقوط هواپیما هوایی برفی خواهد داشت. 

وی ادامه داد: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و باران در استان های آذربایجان شرقی،غربی،کردستان،کرمانشاه،ایلام،هوزستان، قسمت هایی از فارس،کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری بارش باران ادامه دارد. 

احمدی  ادامه داد: در مرکز کشور هم شاهد بارش باران بوده و استان های قم، تهران، البرز و قزوین امروز هوایی بارانی را تجربه می کنند. البته در استان های زنجان،چهارمحال و کردستان بارش برف آغاز شده است. 

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها به شمال شرق کشور می رسد، تاکید کرد: عصر امروز شاهد بارش در شمال غرب کشور خواهیم بود. همچنین از فردا شب در شهرهای مختلف سیستان ولوچستان، هرمزگان و بوشهر باران می بارد. 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین