کد خبر: ۱۲۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در سفر خود به استان آذربایجان غربی از بند نسوان زندان مرکزی زنان و اورژانس اجتماعی ارومیه بازدید کرد.
ناطقان: معصومه در بازدید از بخش‌‌های مختلف زندان زنان مانند بند، مهدکودک، کارگاه خیاطی و کلاس‌‌‌های مختلف با زندانیان صحبت کرده و مسائل آنان را با مددکاران و مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار داد.

وی در بازدید از اورژانس اجتماعی و بازدید از واحد مداخله در بحران مرکز جامع آسیب‌‌دیدگان اجتماعی نیز با اشاره به نگاه ویژه دولت دوازدهم نسبت به کاهش آسیب‌‌‌‌های اجتماعی، گفت: دولت معتقد به تقویت و افزایش توان خدمات‌‌رسانی اورژانس اجتماعی است و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌‌کند.

معاون رئیس‌‌‌جمهور در امور زنان و خانواده خواهان حل مشکل پرداخت هزینه‌‌‌های دادرسی مددجویان اورژانس‌‌‌های اجتماعی با اقدامات لازم از سوی مسئولان استان شد.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین