کد خبر: ۱۲۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
وزیر اطلاع‌رسانی بحرین با تکرار ادعاهای همیشگی، ایران را تهدیدی برای کشورهای عربی دانست و گفت که هر کس خلاف این را می‌گوید، خود را به نادانی زده است.
ناطقان: «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع‌رسانی بحرین، ایران را تهدیدی برای کشورهای عربی برشمرد و گفت: «هر کس سعی دارد خطر ایران علیه امت عربی را کوچک شمرده و چنین جلوه دهد که ایران تهدیدی برای امت عربی نیست، در واقع خود را به نادانی زده است.»

الرمیحی اظهار داشت که ایران بدون هیچ استثنایی سعی کرده است به همه کشورهای عربی وارد شود.

این وزیر بحرینی در مصاحبه با کانال مصری «المحور»، مدعی شد که بحرین همانند دژی در مقابل توطئه‌های ایران برای نفود به منطقه خلیج‌(فارس) بوده است در حالیکه رسانه‌های قطری سعی دارند ایران را چنین جلوه دهند که یک کشور دشمن نیست.


وی در خصوص اتفاقی که در روابط قطر با چهار کشور عربی اعم از مصر، عربستان، بحرین و امارات رخ داده است، اظهار داشت که مسئله به وجود آمده با قطر یک درگیری نیست بلکه یک موضع سیاسی ثابت است که به ادعای وی چهار کشور حامی مبارزه با تروریسم علیه قطر که مسبب زیان و ضررهای زیادی برای منطقه بوده، اتخاذ کرده‌اند.

روابط قطر و چهار کشور عربی فوق‌الذکر از بیش از هشت ماه پیش قطع شده است و این کشورها ازسرگیری روابط با قطر را به پذیرش خواسته‌های 13‌گانه آنها از جمله کاهش روابط دوحه و تهران و قطع حمایت قطر از حماس و اخوان‌المسلمین مشروط کرده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین