کد خبر: ۱۲۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد، از بازیکنانش به شدت تمجید کرد.
ناطقان: وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان گفت: تعریف بسیار بزرگی از تیمم می‌توانم داشته باشم. دو بازی سخت در لیگ قهرمانان داشتیم. در عمان و قطر بازی کردیم و امروز هم ۹۰ دقیقه جنگیدیم و بازیکنان تمام کارهایی را که خواسته بودیم انجام دادند. روحیه تیمی در بازیکنان فوق العاده است. تمام بازیکنان شخصیت بالایی دارند.

او افزود: درباره امید ابراهیمی باید بگویم غافلگیر نشدم. او امروز فرمانده تیم ما بود. همین طور در بازی‌های قبلی هم خوب بود. برخی بازیکنان دو کارته را عوض کردیم. حسینی و اسماعیلی دو کارته بودند. کارتی که دروازه‌بان ما گرفت سخت‌گیرانه بود. همه می‌دانستند دو کارته است و با این کارتی که گرفت بازی بعدی را از دست داد. آرمین سهرابیان اول دفاع چپ بازی کرد و بعد به جای پادوانی در وسط قرار گرفت. از اعتماد به نفس و عملکردش بسیار خوشحالم.

سرمربی استقلال همچنین گفت: دو بازی بسیار مهم پیش رو داریم و فعلا تیم به ریکاوری و استراحت نیاز دارد. باید شرایط نورافکن را ببینیم. او شاید به داربی برسد، شاید نرسد. امروز برای هواداران روز خوبی بود. خوشحالم نسبت به حریف بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم.

شفر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: باید کمی استراحت کنیم تا به حالت اولیه برگردیم. فقط یک بازیکن به جمع ما اضافه شده است.تیام عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او همچنین درباره بازی پرسپولیس گفت: امروز فقط درباره بازی با فولاد صحبت می‌کنیم. بازی پرسپولیس در ذهنم نیست و از فردا به آن فکر می‌کنیم. بازی با العین هم برای ما مهم است و باید روی آن تمرکز کنیم. باید ببینیم از بین مصدوم‌ها چه بازیکنانی به جمع ما اضافه می شود.

سرمربی استقلال افزود: این چیزی است که از مدت‌ها پیش به آن اشاره می‌کنم و از بازیکنان می‌خواهم توپ را با پاس‌های یک ضرب و دو ضرب به گردش درآورند. همه گل‌های امروز بسیار خوب بود و بازیکنان پاسکاری خوبی انجام دادند. شما در لیگ قهرمانان نمی‌توانید موفق باشید اگر بخواهید فقط با روی آوردن به توپ‌های بلند بازی کنید. شاید تیام هم آمادگی کامل ندارد و ۷۰ درصد آماده است. او بازیکنی است که می‌تواند بازی را خوب پیش‌بینی کرده و غریزه فوتبال دارد. تیام به خوبی بازی‌خوانی کرده و توپ را نگه می‌دارد. هر چیزی که یک مهاجم نیاز دارد در تیام وجود دارد.

شفر همچنین درباره مصدومیت پادوانی بیان کرد: امیدوارم او هرچه زودتر به جمع ما برگردد و مشکل خاصی نداشته باشد. او نه تنها یک بازیکن خوب بوده بلکه شخصیت بسیار خوبی هم دارد. پادوانی همیشه با بازیکنان جوان صحبت می‌کند و امیدوارم مشکل سختی نداشته باشد.

او با اشاره به این که نیمه اول بهتر بازی کردند گفت: در نیمه دوم پادوانی را از دست دادیم و روزبه هم آسیب دیدگی مختصری داشت اما آرمین کارش را خیلی خوب انجام داد. در نیمه دوم باید بیشتر از ضد حمله استفاده می‌کردیم اما با وجود این که پاس‌های خوبی می‌دادیم پاس آخر چیزی که می‌خواستیم نشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین