کد خبر: ۱۳۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی که در بازدید از تأسیسات گردشگری استان گیلان به سر می‌برد اعلام کرد: «آمار اقامت گردشگران و مسافران نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین‌ماه به 43میلیون و 800هزار نفرشب رسید.»
ناطقان: به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد محب‌خدایی افزود: «61میلیون و 800هزار بازدید نیز در این مدت از اماکن گردشگری و جاذبه‌های تاریخی فرهنگی کشور انجام شده است.»

معاون گردشگری کشور افزود: «استان گیلان پس از مازندران همچنان رتبه دوم سفرهای نوروزی را در سال جدید به خود اختصاص داده است.»

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود: «میزان شکایت گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات گردشگری ارائه‌شده در نوروز 80درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.»

به گفته او، حجم سفرهای نوروزی تا نهم فروردین‌ماه 20درصد افزایش داشته و حجم بازدید از جاذبه‌های گردشگری کشور نیز نسبت به سال گذشته تاکنون 38درصد افزایش یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین