کد خبر: ۱۳۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان برای شرکت در اجلاس بین المللی امنیتی روسیه وارد مسکو شد.
ناطقان: امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای شرکت در اجلاس بین المللی امنیتی روسیه وارد مسکو شد. 

امیر حاتمی که به دعوت ژنرال سرگئی شویگو همتای روسی خود به مسکو سفر کرده، در بدو ورود به فرودگاه ونوکوو مورد استقبال نماینده عالی وزارت دفاع روسیه و سفیر جمهوری اسلامی در این کشور قرار گرفت. سرتیپ حاتمی در نخستین روز سفرش، عصر امروز ابتدا با وزیر دفاع بلاروس و سپس با همتای روسی خود ژنرال شویگو ملاقات و درباره مهمترین مسایل راهبردی دفاعی نظامی و امنیتی دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی رایزنی می‌کند.

وزرای دفاع ایران و روسیه پس از این رایزنی‌ها در جمع خبرنگاران نتایج مذاکرات را تشریح خواهند کرد. دیدار و گفتگو با وزیر دفاع قزاقستان آخرین برنامه امیر سرتیب حاتمی در نخستین روز ورودش به مسکو است. وی همچنین فردا در هفتمین اجلاس بین المللی امنیتی مسکو شرکت و سخنرانی می‌کند.

امیر سرتیپ حاتمی همچنین در حاشیه این اجلاس دو روزه که با حضور وزرای دفاع، روسای ستاد، فرماند‌های عالی نظامی دفاعی، امنیتی و مسئولان سازمان‌های بین المللی از ۸۰ کشور برگزار می‌شود با وزرای دفاع و روسای هیئت‌های عالی تعدادی از کشور‌های شرکت کننده دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین