کد خبر: ۱۳۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
در پی درگذشت مهندس بسیجی علی رحمانی فرزند فرمانده هوانیروز سپاه در سانحه رانندگی،رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای این مصیبت را به وی تسلیت گفتند.
ناطقان: متن پیام سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است :

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

 برادر گرانقدر سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رحمانی، فرمانده محترم هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 انا لله و انا الیه راجعون

 دریافت خبر درگذشت فرزند برومند تان، بسیجی دلاور و دریادل « مهندس علی رحمانی» در سانحه ای غم انگیز موجب تاسف و تالم گردید.

این مصیبت جانکاه را به جنابعالی و خانواده معظم، همسر محترم آن جوان مومن انقلابی و ولایی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای داغدیدگان ارجمند، صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

متن پیام سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز به شرح ذیل است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

 سردار سرتیپ دوم پاسدار برادر محمد رحمانی فرمانده محترم هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انا لله‌ و انا الیه راجعون

دریافت خبر جانکاه درگذشت فرزند دلبندتان، مهندس علی رحمانی که در زمره بسیجیان فرهیخته و متعهد و جوانان مومن و انقلابی بشمار می‌رفت موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت جانسوز که در سانحه‌ای غم‌انگیز پدید آمد را به جنابعالی و خانواده معظم و همسر محترم آن بسیجی محبوب و فداکار تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و برای داغدیدگان ارجمند، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

گفتنی است «مهندس بسیجی علی رحمانی» شامگاه دوازدهم فروردین ماه در یک سانحه رانندگی در تهران، درگذشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین