کد خبر: ۱۳۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
مدیر اداره آبفای آبادان گفت:میزان شوری آب شرب در آبادان به دلیل کاهش بارندگی و رهاسازی نشدن آب پشت سدها به 6 هزار میکروموس در روز سه شنبه رسید.
ناطقان: علیرضا خلیلی نیا اظهار کرد: 70 درصد آب مورد نیاز شهرستان آبادان از تصفیه خانه آب غدیر و 30 درصد از رودخانه بهمنشیر تامین می شود که پس از ادغام به شبکه آب شهری تزریق می شود.

وی افزود: شوری بالای آب رودخانه بهمنشیر تاثیر منفی بر کل آب آبادان می گذارد و این مهم باعث افزایش میزان شوری آب این شهرستان شده است.

خیلی نیا گفت: این موضوع به ستاد بحران استانداری خوزستان اطلاع رسانی شده و روز سه شنبه نشستی نیز در این زمینه در اهواز برگزار شده است.

وی افزود:در این نشست مقرر شد سازمان آب و برق خوزستان میزان آب بیشتری را به سمت تصفیه خانه ها شهرهای پایین دست رودخانه کارون هدایت کند و پیش بینی می شود تا چند روز آینده از میزان شوری آب شرب آبادان کاسته شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین