کد خبر: ۱۳۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
در پایان قرعه‌کشی برای روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ تونس، چهار تکواندوکار ایران رقیبان خود را شتاختند.
ناطقان: عصر امروز (دوشنبه) ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ و در پایان مراسم قرعه کشی و وزن کشی برای روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، چهار تکواندوکار نوجوان ایران (دو نماینده پسر و دو نماینده دختر) رقیبان خود را شناختند.

اما از صبح فردا سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم دختران و ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران پیگیری می‌شود که در این روز، مهلا مون‌زاده در وزن ۴۶- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم دختران، امیر ولی‌پور در وزن ۵۱- کیلوگرم و امیرسینا بختیاری در وزن ۵۵- کیلوگرم پسران برای ایران به روی شیاپچانگ می‌روند.

ابتدا مهلا مومن‌زاده نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم دختران ایران در نخستین گام باید "پارسیدا نونگمایتم" از هند را شکست دهد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار اوکراین و دانمارک برود.

دومین نماینده ایران "غزل سلطانی" در وزن ۴۹- کیلوگرم دختران است که ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه، برابر برنده پیکار مکزیک و سوئد قرار می‌گیرد.

اما در گروه پسران، "امیر ولی‌پور" نخستین نماینده ایران است که باید در وزن ۵۱- کیلوگرم ابتدا "کادن" انگلیسی را از پیش رو بردارد و پس از آن با "عمر عبدالباسط" از مصر مبارزه کند.

هم‌چنین آخرین تکواندوکار تیم ملی پسران در وزن ۵۵- کیلوگرم "امیرسینا بختیاری" است که در گام نخست با "آنتونیوس آندروپولوس" از آلمان دیدار می‌کند که در صورت برتری، به مصاف برنده دیدار بحرین و پاناما می‌رود.

هدایت تیم پسران برای رقابت‌های جهانی را "وحید عبدالهی" به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی در اختیار دارند. هم‌چنین هدایت تیم دختران را "فاطمه صفرپور" به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی بر عهده دارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین