کد خبر: ۱۳۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
امرالله احمدجو، جمعه این هفته مهمان برنامه «خارج از کادر» می‌شود.
ناطقان: به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌ فیلم، برنامه «خارج از کادر» به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی هر هفته میزبان یکی از هنرمندان و بزرگان عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر می‌شود و از مهمانش درباره دغدغه‌ها، مشغولیت‌ها و حال و هوای این روزهایش جویا می‌شود.

برنامه «خارج از کادر» جمعه این هفته با امرالله احمدجو در اصفهان همراه شده و این فیلم‌ساز با مخاطبانش در آی‌فیلم سخن می‌گوید.

امرالله احمدجو متولد یکم دی ماه سال ۱۳۳۲ در میمه اصفهان با سریال‌هایی چون «پشت کوه‌های بلند»، «تفنگ سرپر»، «روزی روزگاری» و «سردار جنگل» شناخته شده است.

از آثار سینمایی او می‌توان به دنیای وارونه (۱۳۷۶ نویسنده)، شاخه‌های بید (۱۳۶۷ کارگردان و نویسنده) و تفنگ‌های سحرگاه (۱۳۶۷ بازنویسی فیلمنامه) اشاره کرد.

همچنین در این قسمت برنامه «خارج از کادر» منصور نصیری و حسن اکلیلی از همکاری با امرالله احمدجو و خاطراتشان می‌گویند.

برنامه «خارج از کادر» به کارگردانی فرشاد خلیلی، جمعه (۳۱ فروردین) ساعت ۲۲:۳۰ از کانال فارسی شبکه آی فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز شنبه و ۲۲:۳۰ دوشنبه روی آنتن خواهد رفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین