کد خبر: ۱۳۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
مسئول سیاست خارجی اتحادیه در واکنش به پیشنهاد «توافق جدید» در دیدار شب گذشته ماکرون و ترامپ تصریح کرد: مذاکره مجدد درباره برجام وجود ندارد؛ این توافق برای امنیت اروپا حیاتی است.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه در واکنش به پیشنهاد «توافق جدید» در دیدار شب گذشته ماکرون و ترامپ در کاخ سفید تصریح کرد: حفظ توافق هسته ای با ایران ضروری است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  تأکید کرد: برجام تأثیرگذار بوده و در حال اجرا است. این توافق برای امنیت اروپا امری حیاتی است و لازم است ادامه یابد.

«فدریکا موگرینی» افزود: درباره آنچه در آینده روی خواهد داد؛ در آینده حرف می زنیم؛ اما در زمان کنونی فقط یک توافق وجود خواهد داشت و این توافق باید ادامه یابد.

وی در واکنش به آنچه در کنفرانس مطبوعاتی رؤسای جمهوری فرانسه و آمریکا درباره لزوم دست یافتن به «توافقی جدید» درباره ایران نیز گفت: تیم من امروز همانند روزهای گذشته فرصت تبادل‌ نظر با تیم ماکرون را نداشته است. بحثی درباره مذاکره مجدد در خصوص برجام وجود ندارد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین