کد خبر: ۱۳۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
نماینده بوشهر درگفتگو با ناطقان:
خدری در پاسخ به این سوال که علت تشدید حملات به ظریف در روزهای اخیر را چه می داند، گفت: مخالفت ترامپ با برجام، سند موفقیت ظریف در مذاکرات است، اما متاسفانه ای عده ای در داخل خروج امریکا از برجام را فرصت طلایی برای حمله به ظریف می دانند.
خدری (نماینده بوشهر) در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن انتقاد از جریاناتی که بدنبال تضعیف دستگاه دیپلماسی هستند تاکید کرد: ظریف و تیم دیپلماسی کشور در سالهای اخیر با تلاش هایشان جلوی تشدید تحریم ها را گرفتند و برجام بعنوان سند حقانیت و حسن نیت ایران در دنیا به ثبت رسید.



عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: با تلاش تیم مذاکره کننده، پرونده ایران پس از سالها از شورای امنیت خارج شد و حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد.

نماینده بوشهر در پاسخ به این سوال که علت تشدید حملات به ظریف در روزهای اخیر را چه می داند، گفت: مخالفت ترامپ با برجام، سند موفقیت ظریف در مذاکرات است، اما متاسفانه ای عده ای در داخل خروج امریکا از برجام را فرصت طلایی برای حمله به ظریف می دانند.

خدری تاکید کرد: برجام دستاورد ایستادگی ملت و هوشمندی سربازان نظام در عرصه دیپلماسی بود و حمله به آن خودزنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین