کد خبر: ۱۴۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه از راه اندازی قطار گردشگری تبریز – مراغه در راستای برنامه های اجرایی رویداد تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.
ناطقان: یعقوب طالبی با بیان این خبر گفت: در رویداد تبریز ۲۰۱۸، مراغه به عنوان مکمل پتانسیل‌های گردشگری رویداد تبریز ۲۰۱۸ تعیین شده و در همین راستا امروز قطار گردشگری تبریز-مراغه با ۲۳۰ مسافر به مراغه رسید تا مسافران آن در جهت رونق گردشگری داخلی از پتانسیل‌های گردشگری مراغه دیدار کنند.

وی افزود: میراث فرهنگی مراغه با همراهی مدیریت شهری و شهرداری مراغه و نیز مشارکت بخش خصوصی نخستین قطار گردشگری را راه اندازی کرده و سعی در تداوم این امر خواهد داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی مراغه ادامه داد: مسافران این قطار از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی مراغه مانند رصدخانه مراغه، معبد ورجوی، سایت فسیلی، موزه ایلخانی و محور طبیعت‌گردی سد علویان به عنوان نمونه‌ای از ظرفیت‌های بیشمار گردشگری این شهرستان بازدید می‌کنند.

طالبی در پایان گفت: این اولین حرکت قطار گردشگری تبریز – مراغه است و امید است با استقبال گردشگران شاهد تداوم آن باشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین