کد خبر: ۱۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
وزیر علوم طی حکمی دکتر سید احمد معتمدی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه امیرکبیر ابقا کرد.
ناطقان: در متن حکم دکتر منصور غلامی وزیر علوم خطاب به دکتر سید احمد معتمدی آمده است:

"ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده تان و به استناد تبصره 1 ماده 4 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابقا می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و بر اساس اهداف سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید".
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین