کد خبر: ۱۴۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تعیین نرخ خرید حمایتی شیرخام از دامداران به قیمت کیلویی 1440 تومان خبر داد.
ناطقان: حسین شیرزاد، اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه امسال مبنای خرید شیرخام از دامداران با قیمت کیلویی 1440 تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد که البته این خرید توسط سازمان روستایی و با هدف حمایت از دامداران صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در سال جاری سازمان تعاون روستایی خرید حمایتی شیرخام را به صورت روزانه و با میانگین 1200 تن شیر در 17 استان ادامه می‌دهد، چراکه هدف خرید حمایتی این محصول پروتئینی تنظیم بازار شیرخام و فرآورده‌های لبنی و جلوگیری از ضرر و زیان دامداران است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: پرداخت نقدی مطالبات دامداران کمک به تثبیت قیمت شیرخام، تولید محصول باکیفیت بالاتر، صادرات شیرخشک تولید شده، ارزآوری و حضور در بازارهای جهانی است که در اولویت برنامه‌های سازمان مرکزی روستایی قرار دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین