کد خبر: ۱۴۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
جنگنده شکاری اف 7 متعلق به نیروی هوایی ارتش امروز در 20 کیلومتری حسن آباد جرقویه علیا در استان اصفهان سقوط کرد.گفته می شود پیش از سقوط هواپیما دو نفر سرنشین خلبان خود را از این هواپیما خارج نموده اند و تلاش برای یافتن این دو خلبان در کویر ادامه دارد.
ناطقان: هواپیمای جنگی اف 7 نیروی هوایی ارتش ظهر امروز در منطقه کویری شهرستان اصفهان سقوط کرد.

به گزارش یک منبع آگاه حدود ساعت 12:30امروز یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی20کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا (محدوده ی مزرعه رضائیه) سقوط کرد.

گفته می شود پیش از سقوط هواپیما دو نفر سرنشین خلبان خود را از این هواپیما خارج نموده اند و تلاش برای یافتن این دو خلبان در کویر ادامه دارد.

این هواپیمای جنگنده شکاری در منطقه ای کویر سقوط کرده است و پیش از سقوط خلبانان اِجکت کرده اند بنا بر اعلام منابع خبری لاشه هواپیما 20دقیقه پیش پیدا شده است.

هم اکنون منطقه توسط نیروی انتظامی و ارتش به عنوان منطقه ورود مممنوع اعلام شده است.

قبل از این در تاریخ 8 اردیبهشت سال95 نیز یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی شهرستان نایین سقوط کرده و منهدم شده بود.

منبع: واحد مرکزی خبر

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین