کد خبر: ۱۴۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
شورای شهر تهران در افتتاحیه‌ای به شائبات مراسم افطاری‌اش واکنش نشان داد.
ناطقان: در پی انتشار برخی اخبار  حواشی افطاری دو تن از اعضای شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران و رییس شورای شهر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، شورای شهر تهران طی اطلاعیه‌ای به شائبات این افطاری واکنش نشان داد و اعلام کرد: «افطاری پنج شنبه دهم خرداد ماه با حضور اهالی رسانه، اعضای شورا، شهردار تهران و برخی مدیران ارشد دولتی به هزینه کرد شخصی دو عضو شورای شهر یعنی آقایان حق شناس و اعطا برگزار شد. همان طور که در تصاویر ثبت شده از این مراسم مشخص است پذیرایی در سطح معمول و در تالاری که متعلق به شهرداری است برگزار شد و نکته شایان ذکر این است که کارکنان شهرداری و شورا مراسم خود را در این تالار برگزار می کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این افطاری را به عقب ماندگی پروژه‌های شهری از جمله تعطیلی خط ۷ مترو نسبت دادهاند اما همگان می‌دانند که خط ۷ مترو تنها برای جلب رای شهروندان تهرانی در سبد انتخاباتی شهردار اسبق افتتاح شد و در مدت کوتاهی مورد استفاده بود که با هشدارهای خطر جدی برای شهروندان این خط به دلیل ملاحظات ایمنی تعطیل شد».

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین