کد خبر: ۱۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
بدنبال تساوی تیم ملی مصر مقابل کلمبیا در جریان بازی تدارکاتی آغاز هفته؛ «هکتور کوپر» سرمربی مصر اذعان کرد که غیبت محمد صلاح ستاره این تیم روند آمادگی مجموعه تیم ملی ایرن کشور را تحت الشعاع قرار داده است.
ناطقان: تارنمای خبری اسکای اسپورت روز یکشنبه به نقل از کوپر نوشت: در تلاشیم تا جای خالی صلاح را به نوعی پر کنیم؛ بازیکنان به دستورالعمل ها به خوبی عمل می کنند اما غیاب بازیکنی هچون صلاح هر تیمی را با تاثیرات منفی مواجه می کند.

با این حال، کوپر با اشاره به ماه «رمضان» و روزه دار بودن مسلمانان در این ماه افزود: نتیجه خوب بود؛ مخصوصا با توجه به اینکه روزه دار بودن بازیکنان، عملکرد آن ها را تحت تاثیر قرار داده بود.


وی در این باره ادامه داد: سعی می کنیم این مشکل را از طریق مشورت با متخصصان تغذیه حل کنیم و آثار منفی عدم استفاده طولانی مدت از آب و غذا را بر عملکرد بازیکنان کاهش دهیم.


صلاح اواخر ماه گذشته در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید از ناحیه کتف با مصدومیت روبرو شد و براساس اظهارات پزشکان باشگاه لیورپول سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود؛ بدین ترتیب حضور وی در بازی افتتاحیه تیمش مقابل اروگوئه که طبق برنامه روز 15 ژوئن در شهر «یکاترینبورگ» روسیه برگزار می شود؛ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

ستاره این روزهای تیم لیورپول و تیم ملی مصر آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی کشورش مقابل بلژیک را نیز که روز چهارشنبه برگزار می شود، از دست خواهد داد.


اسکای اسپورت ادامه داد: با احتساب تساوی روز جمعه، تیم ملی مصر در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است؛ در واقع این تیم اکتبر گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه؛ آخرین پیروزی خود را مقابل کنگو به دست آورد و در ادامه در برابر غنا متوقف شد؛ بازی مقابل پرتغال و یونان را واگذار کرد و در دو دیدار پایانی نیز به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت.


جام جهانی 2018 نخستین حضور تیم ملی مصر در جام جهانی از سال 1990 به بعد است و آن ها پس از 28 سال بار دیگر به جمع 32 تیم حاضر در این رویداد بزرگ راه یافته اند و می بایست در گروه (A) با روسیه میزبان، عربستان سعودی و اروگوئه رقابت کنند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین