کد خبر: ۱۴۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
سهمیه‌ تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، از سه ملی‌پوش به پنج بوکسور افزایش یافت.
ناطقان: حسین ثوری درباره افزایش سهمیه تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، گفت: شب گذشته صحبت‌هایی را با شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک انجام دادیم و برابر با این نشست، جلسه‌ای هم با ریاست صالحی امیری برگزار شد. خوشبختانه موافقت خود را با افزایش تعداد سهمیه تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی اعلام کردند.

او افزود: طبق این تصمیم دو سهمیه به بوکس اضافه شد و قرار است تیم ملی با پنج ملی‌پوش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور پیدا کند.

رئیس فدراسیون بوکس درباره انتخاب نفرات اعزامی تیم ملی نیز توضیح داد: پیش از این تصمیم، سه بوکسور اعزامی ما به بازی‌های آسیایی مشخص شده بودند اما با این افزایش سهمیه باید دو بوکسور دیگر را انتخاب کنیم. در این مورد نظر کادرفنی اولویت اول فدراسیون است اما اگر نیاز باشد، فدراسیون هم در این مسئله ورود می‌کند.

ثوری در مورد کسب نتیجه تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی نیز توضیح داد: ما افق بلند مدتی را برای بوکس تعریف کرده‌ایم و هدف اصلی فدراسیون موفقیت بوکس در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است. البته تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی نیز خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این تنها سه سهمیه به بوکس اختصاص یافته بود و با این اوصاف، کادرفنی باید دو بوکسور دیگر را برای حضور در بازی‌های آسیایی معرفی کند. طبق تصمیات اولیه کادرفنی و اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس، امید احمدی‌صفا در ۴۹ کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده در ۶۹ کیلوگرم و شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم سه نماینده قطعی ایران در بازی‌های آسیایی هستند.

با توجه به شرایط موجود نیز به نظر می‌رسد یکی دیگر از بوکسورهای اعزامی "آرمین امجدیان" است. البته طبق گفته حسین ثوری ترکیب نهایی تیم ملی بوکس امشب(سه‌شنبه) ۲۲ خرداد یا فردا (چهارشنبه) معرفی می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سهمیه ، بوکس ، بازی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین